فونت زيبا سازفونت زيبا ساز
فونت زيبا ساز
به ســـــــــراغ من اگــــــر می آیـــــــید...

ॡॠ ســــــــکـــوتــــــ ـــ ـــ تـــــلــــخــــ ـــ ـــ ॠॡ

حرف های یک دل تنها برای یک آشنا

به ســـــــــراغ من اگــــــر می آیـــــــید...

به سراغ من اگر می آیید

پشت هیچستانم

پشت هیچستان رگ های هوا پر قاصد هایی است

که خبر می آرند از گل وا شده ی دورترین نقطه ی خاک

پشت هیچستان چتر خواهش باز است

تا نسیم عطشی در بن برگی بدود

زنگ باران به صدا می آید

آدم اینجا تنهاست

و در این تنهایی سایه ی نارونی تا ابدیت جاریست

به سراغ من اگر می آیید

نرم و آهسته بیا یید که مبادا ترک بردارد چینی نازک تنهایی من

 

سهراب سپهری



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در دو شنبه 25 آذر 1392برچسب:, ساعت 21:27 توسط ♏.♏